feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Tuesday, December 6, 2011
tanner patrick !

assalamualaikum and hi !


hello monster ! yeah ! me again ! update the blog . actually tertiba je banyak ideas nak update . ni nak update bro yang aku jumpa dekat youtube ! . this boy awesome gila . tak silap aku umur dia 18 kot. yeah ! artist dari youtube lagi. aku jumpe dia. hewhew. aku hope dia akan jadi artist suatu hari nanti and be my boyfie.


nama dia Tanner Patrick . comel orang nya . story nya bermula disini. masa aku jalan -jalan dekat youtube . actually aku nak tukar lagu . aku bosan dengan lagu you-nur jannah alia . bukan bosan saja nak tukar feeling . lagu ni macam sedih je . actually lagu yang baru ni lagi sedih . entah lah . confirm korang tau lagu ni . a thousand years cover by tanner patricks . mayb korang pelik sebab lagu ni actually christina perry yang nyanyi . tapi aku lebih prefer tanner yang cover . sorry ye .


actually aku nak lagu pumped up kicks dari foster the people . lagu tu dah lama. aku suka lagu tu  lagu nya ala-ala retro sikit. dah lama aku cari lagu ni. jumpe jugak . soryy lah ye banyak betul aku bebel .


lets me introduces you ! tanner patrics ! *tepuk-tepuk cepat !


comel kan ! hewhew. jumpa dia. terus aku follow dekat twitter . likes dekat facebook . and again follow di tumbr . ingat nak subscribe dekat youtube . tapi aku tak de account . nanti lah aku buat . dan aku terus meng-google kan gmbar dia . hewhew

aku jumpa di twitter . awesome  ! ya allah . cantik nya mata dia. hijau ! yeah ! go green !
(click untuk pembesaran melampau )

comel !

p/s: itu sahaja yang aku nak share dengan korang . aku bukan nak sanjung sangat artis barat ni. tapi aku nak share apa yang aku suka dekat korang . last but not lease. tanner patricks punya youtube . enjoy !dia comel !


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.