feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday, December 7, 2011
dancing sushi !

assalamualaikum and hi !
hey semua ! yess ! aku lagi untuk meng-updated blog ini . rosak sungguh bahasa ku . confirm puan sofia marah gila ni . okay . kali ini aku nak update pasal satu rancangan yang aku tengok ni . rancangan cartoon lah . tadi masa aku tengok nickelodeon di channel 612 . yess ! itu favourite channel aku . selain disney dengan cartoon network . aku tau aku budak disney .

mungkin pelik bagi korang sebab aku pon dah tua. 15 y/o actually . tak ada lah tua sangat kan. family aku pon pelik tengok aku . sebab aku still layan cartoon . maybi aku ' terpengaruh ' dengan anak-anak sedara aku kot . esspecially si amirul haikal tu . by the way aku rindu kan dia . sumpah rindu . rumah jadi bosan gila . okayokay . aku malas nak touching plak malam-malam buta ni .

kembali kepada yang asal . jauh betul aku menyimpang ni . okay sambung balik kepada dancing sushi ni . okay . aku just nak cakap cerita ni comel gila yess ! comel ! tengok lah gambar diorang !

credit to adik google .sebab aku lagi tua dari dia . walaupun google tau semuanya ! comel kan dancing sushi . meh aku kenal kan sorang2  !



    




okay ! ini lah dia . bytheway  si larry tu aku punya . hihi sudah d'taken leh . joke saja . kalau ada masa tengok lah dancing sushi ni ye . dekat nick ! selamat menonton


p/s: twitter menjadi semakin panas dengan gossip ! i love that ! muahaha ! *hanya mampun meng-retweet !


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.