feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Saturday, December 17, 2011
Princess Hours !

Assalamualaikum and hi !
hell yo ! sumpah lama gila aku tak update blog . actually entah lah . tetiba mood aku tak ada gila dekat blog ni . hayoo . kenapa ? sesuatu yang pelik . sebab aku tak ada mood . aku tau ini bukan kali yang pertama . tapi sumpah tak ada mood . apa dah jadi . sekarang aku pon malas nak ber-SOSIAL dekat facebook . tak akan pengaruh TWITTER kuat sangat kot . kat twitter pon aku malas nk tweets berbagai bhai .

malas . malas . malas . malas . malas . 


itu kot masalah aku buat beberapa hari ni . pheww . tolong lah bagi tau aki macam mana nak jadi seorang yang rajin ? huh ? macam mana tuu ? macam mana nak pupuk sifat rajin ni . sebab aku seorang yang pemalas tahap extrem . mampu mencederakan orang lain . pheww . tak ada ah sampai macam tu . aku pemalas duduk rumah . semua kerja aku malas buat . aku nak ber-HIBERNATE jee . hahaha . cuti-cuti ni lama tak guna ayat sciences bhai . rindu kot . yeah ! rindu sciences . pheww .


hari ni ingat nak buat entry pasal princess hours . tapi next time lah ye . esok esok ea . ini pon dah panjang gila aku type . layan .


P/S :bila nak pergi holiday ni . abang cakap 28 h/b lama tu . tunggu je lah . tak apa 3 hari 2 malam . syok tuu bhai . cepat lah 28 . aku tak sabar2 ni . hewhew .

 motif gambar : saja . cantik kan . kbye !

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.