feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Saturday, December 17, 2011
korean drama again !

assalamualaikum and hi ! 

hell yo ! me again . updated the blog . sebenar nya tak ada kerja ni . okay aku tipu . dekat rumah ni banyak kerja yang hendak diberes kan . tapi aku malas nak buat . so update blog je lah . baru semalam aku sentuh . perasaan rindu mengamit hati . nak update je kerja .


okay . kembali kepada title . korean drama . okay . hari ni nak cerita pasal princess hours . for sure kepada korean freaks dah tengok cerita ni . yeah ! aku ulang cerita ni dah berapa kali . masa first aku tengok dekat 8tv tak silap aku . pukul 8.30 malam kan ? entah lah . dah lama dah tuu . sekarang dia ulang dekat ntv7 . so aku rasa nak tunggu cerita ni habis kat tv sememang nya lama . so aku meneruskan hasrat aku tengok dekat maaduu . awesome bhai .



cerita princess hours ni sumpah kelakar wei . kau rasa nak gelak je . sampai nak terkencing pon ada . okay . kalau tengok dekat asrama confirm ada yang terkencing . okay . aku stop . tapi bila dah starts masa episode 21 kot . mula lah part2 sedih2 . aku apa lah lagi . sedia kan tisu sebelum tengok . aku ni mudah touch sikit . mesti nak ngages .


masa episode 21 ! sedih woo !


okay . drama ni bukan part ngangis je . ada part romantik jugak . auuww ! aku rasa macam nak masuk je dalam drama ni . macam2 feeling ada dalam drama ni . so korang tengok lah ye .




okay . setiap cerita mesti ada happy ending . drama . tapi real life tidak semesti nya kan . akhirnya diorang jumpa dekat macau . and then diorang kawin balik . habis . huhuhu.


p/s: rasa nak tengok sekali lagi . sekarang aku tengah tengok prince hours . syok jugak bhai . okay . kbye !

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.