feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, December 4, 2011
Jungle Fish 1 and 2

assalamualaikum..hi !

saya nizatul syuhada binti anuar dengan segala hormat nya <---err format nya..finally aku dah habis tengok jugle fish 1 dengan 2 ..sumpah syook habis..sape tak suka tengok citer kalau ade lelaki hansome ..jambu lagi tau..aku malas nak citer kat korang jalan citer nie..sumpah best..*alah macam lah ader orang baca blog kau nie..err aku tau ...nak touching plak kau !

Jungle Fish 1

citer ini berkaitan pasal websites..sumpah best..misteri banyak gile..keep me curius all the time..and agak scary untuk aku tengok malam2 dan sorang2..err..jangan try..aku nie penakut sikit..dalam citer ni ade chansung..hehehe..sumpah naik gile tengok gile..hensem..
owhh..chansung ku..

paling penting ader 
 kim soo hyun..comel kan..


Jungle Fish 2

dalam citer ini ader 8 episode yang mendebarkan..huhu..betull..kau orang rasa tertanye-tanya..kalau dalam jungle fish 1 ader 1 episode..sikit je..tak puas doo..jungle fish 2 lagi banyak lelaki hansome..err..aku memang gatal..nak tengok lelaki hansom je..
comel gila jong hyun..bukan jong hyun shinEE tau.comel gila..


dalam jungle fish 2 ader lee joon..ala..ahli mblaq.hihi..hansome gak..kawan aku nisa suka lelaki ni..sory doo..malas nak letak gmbar dia..nanti aku terpikat .susah karang ..


hihi..tu je lah kerja aku cuti ni...tengok maaduu.com..pergghhh.kalau loading dia macam siput..memang tak de mood aku nak tengok..tapi disebabkan citer ni best ..aku terpakse lah tingkat kan kesabaran aku..heayhh ! disebabkan cite ni jugak aku jarang online fb..huhu..sory kawan :D

hihi..tu je aku nak post hari nie..teringat plak kat blog..dah lama tak usik kodd..haha.kbye!


p/s:taecyeon masih di hati..esok isnin..aku nak tengok cinderalla stepsister ..kat tv2 tau..sumpah taecyeon comel gila ..
aku setia tau !

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.