feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Thursday, December 1, 2011
hello

assalamualaikum semua ! yea ! dah lama dah tak upadate blog. Rindu rasa nya. yeah ! sekarang BELOGGER96.BLOGSPOT berwajah baru. cantik kan? suka simple je . ucapan terima kasih kepada cik wan sebab tolong edit kan. hihi. banyak kerja tu. aku dah try beberape kali tapi tak lepas2. lemah sikit kalau berkaitan code-2 nie. thank bebanyak tau ! aku hargai sangat !

sekarang ni dah masuk bulan december ! bulan yang paling di tunggu oleh pelajar pmr 2011. err tak pon..aku doa kan au dengan kawan-2 dekat asrama dengan sekolah dapat keputusan yang terbaik. amin

semenjak-dua menjak ini aku makin cuak..ya allah tabah kan lah hati aku..aku tau masa pmr uhh aku tak buat yang terbaik .aku tak struggle betul2 pon.. study ape tah lagi ..ya allah ..salah aku jugak ! aku tawakal je..

mintak-2 aku still stay kat asrama tu..aku tak tau kalau aku tak past aku nak stay dekat mana..hurmm..tak nak balik dekat sekolah lama.aku segan.kawan-2 kat pahang trial diorng gempak-2 ..semua up-up 5a keatas.hurmm..kadang-2 segan jugak..betul jugak cakap mustaqim..tu lah kau pindah lah kau pindah lagi ,sekolah dekat sini hebad ape?.. sedih woo dengar ayat die..hahaha..bak kata bella ..sekolah mana-2 pon okey asal ka kau study .. tapi bella..aku tak study pon kat sini..main2 ader lah..huhu..padan muka.. -,-' 

 

jangan menyesali ape yang kau dah buat..cuba belajar dari kesalahan tu..dan pandang ke depan..yeah !! chaiyook2!
p/s : bila lah family aku nak bawak aku pergi holiday ni..aku still menunnggu :D

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.