feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, December 4, 2011
rindu :B

assalamualaikum and hi !


sejak dua-tiga hari ni..rumah aku jadi sunyi sepi..sunyi gila..biase lah bile tak de monsters kecik dua ekor tu..argghh ! aku rindu kan diorng..sedih woo..bila tengok gambar diorng..dua-dua tu musuh ketat aku..tak boleh nak ngam langsung..sekejap je pon tak leh..

rutin bila balik rumah mesti kena mandi kan diorang and pakai kan baju..huhu..sekarang diorang tak de jadi bosan..tak de dah tempat aku nak bergaduh ke..main kejar-kejar ke..or orang nak ajar aku main angry bird..aku memang tak pandai..

tapi bila orang ade mula lah merungut..amirul buli acu lah..athirah jerit2 lah..haha..so kite kena hargai orang yang ader dekar sekeliling kire..mesti !!

nie lah budak-budak kecik yang selalu membuat kan aku tersenyum..acu sayang korang berdua !!

Amirul Haikal bin Zaharul


 ni muka dia masa kecik..aku paling suka gambar ni..sebab dia comel sangat ..geram nyer !!


nie bila dah besar..haha..budak annoying !


bakal ustaz ! haha..aku rindu senyum nye :B


nie muka yang dia selalu buat bile kiteorang gaduh..aku kejar die..die kejar aku..


budak kecik nie jugak..pakar main angry birds..kalah aku woo..die lah yang ajar aku main..huhu..



Athirah Batrisya binti Zaharul


budak yang suka mengigit.sangat annoying ! comel !my sweetheart !


budak nie mewarisi bakat aku..haha..tak yah ikut jejak acu awak ni..tapi athirah still comel !


comel ! dengan rambut kerinting nyer !

budak kecik nie gangster woo..kalau menjerit ..satu rumah gegar doo !

bakal ustazah comel !


They're Mine :B

budak kecik bila merempit ! ditengah -tengah mall mydin !


abang dan adik !

so you think u can dance?haha


mewarisi sikap ku :D err..jangan !


p/s:bila lah kamu dua orang nak balik pahang?..hihi..acu rindu ! wan dengan  atuk pon sama..

kbye !

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.