feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Tuesday, December 6, 2011
aku sungguh LAME !

assalamualaikum and hi !
hey ! tadi masa jalan-jalan dekat fly fm punya websites . aku jumpa seorang budak ni. actually bro . fuuhh. comel gila kot . nama dia joe brooks .for sure korang kenal kan ? ala yang nyanyi lagu superman kan. eh ye ker? kalau tak silap aku lah kan. cepat *angguk-angguk ! .

lepas tu . aku mula lah untuk men- GOOGLE kan si joe brooks ni. akhir nya aku dapat jawapan dari si wikipedia. thankyou ye . semua orang tau pakcik wiki tau semua nya ! *angguk-angguk !

secara ringlas nya . joe brooks ni penyanyi yang berasal dari britsh . dan dia mula popular dari myspace. tu lah info sedikit sebanyak tentang dia.

 comel kan ! hewhew !


dalam masa tu jugak. aku ge blogwalking sambil dengar fly fm . tetiba keluar lah lagu one direction-what makes you beautiful. auuwhh..best jugak . al-maklumlah lagu ni tengah hot kan . hewhew. so aku mula lah kerja aku yang tak berbayar ni untuk menstalk one direction. terima kasih juga diatas bantuan google dan secara tidak langsung wikipedia .kerana telah memberitahu maklumat yang aku nak .hewhew .

sedikit sebanyak pasal one direction band . band ni adalah  british-irish boy band . consist of 5 members yang hot2 belaka.yea ! i like ! mereka adalah zayn . louis . naill . harry . dan liam .semua nya hot2.


actually aku tak kenal sangat diaorang ni. yang penting aku kenal zayn malik  ! dan dia aku punya harap maklum ye ! TY !


muka dia lain sikit dari members yang lain. itu lah yang aku suka. supaya aku tak confuse sangat.hewhew. !muke dia macam asian kan? *Anggguk-angguk cepat !


p/s : aku gila tweets !


bye bloggies! kbye !

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.