feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Tuesday, December 21, 2010
S.E.K.O.L.A.H K.U(!)part 1

cikgu aku selalu cakap sekolah kiteorang nie sekolah penyayang..smk puterijaya memang penyayang(!)..memang pown..setiap kali nak spotcheck(beto0l ke aku eja nie)..meste datin cheam(guru displin kami)akan bitau..especially tyme spotcheck buku bawah meja..ini sume sebab tak nak bilik pengawas penoh dengan buku2 teks kiteorang..hahaha..kalo sekali spotcheck..sure bilik pengawas penuh gile..ye la..tak ramai yang gune loker..loker dah lah jauh seribu batu..dekat blok lain pulak tu..better simpan bawah meja..

kelas aku lagi lah teruk..(tak lah teruk sangat..)..tapi pengawas2 kelas kiteorang nie jahat  nakal lagi sesuai kowt..hahaha..meja dieorng mengalah kan meja aku..buku2 dalam meja diaorng lagi banyak kowt..espcially meja lim jing min..(sory i masuk kan nama u)..famous sikit..hehehe..

di sebab kan pengawas2 banyak kat kelas kiteorng..so memberikan kelebihan kat kelas aku..jarang lah  kene spotcheck..pengawas2 nie nak mengelat..haha..bagus gak..selamat buku2 aku..tapi kadang2 risau gak..kalo senior yang buat spotcheck..tak ke nahas tu..

dengn kate hati ku ini..aku letak buku2 yang aku malas nak bawak balik aku letak dekat dalam  satu trolley projektor dekat belakang kelas...(tak silap aku la..)..memang dasar pemalas anak encik anuar nie..huhu...keadaan nyer agak la crowded disebabkan ramai yang simpan buku dekat situ jugak..hurmm..nasebb..


macam nie lah keadaan nyer..tapi korang bayangkan meja budak sekolah menengah..woshh..dasyat gitue..meja2 budak kelas 2 amanah la ue..hohoho..

*sumber:encik google..






    P/s: S.E.K.O.L.A.H   K.U(!)part 2..akan bersambong kemudian nya..huhuhu..





0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.