feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Tuesday, December 21, 2010
L.A.P.P.Y K.U(!)

hari ke hari..lappy aku dah jadi makin teruk..selalu stuck..cm ner nie..aku takot lappy aku meletop jerx..nie meste sebab aku online 24 jam ..isk2..bile la nak ubah perangai nie..kesian lappy aku tu..jahat beto0l la tuan die nie..dah la bagi rehat yang tak secukup nyer..pagi2 lagi dah online..malam2 bute baru nak off..woisshh..kene ubah sikap nie...


nexy year dah lah pmr..takot nyer..hurmm..mak pown dah bising..asyik makan tido jerx..dah la jarang nak buat keje rumah..pemalas beto0l la budak nie..bile la aku nak berubah..sedar la diri ue oiiiyyy cik nizatul..awak tu nak pmr..hurm...


bile pikir pasal pmr jadi takot pulak..semakin hari semakin dekat..aku nie mengalahkan student nak ambek spm pulak..huhu..semangat la katekan..huhu...23 nie pmr keluar..gud luck sume yang nak ambek result..saye doakan kakak ngan abg2 dapat straight a...huhu..exspecially pelajar2 semai bakti..chaiyok korang...

camner la keadaan aku next year bile nak pmr..meste nervous kan..hurmm..doakan lah aku berjaye next year..huhu..


nie lah pix lappy aku..lappy murat jerx..ibm thinkpad..actually..lappy nie abang long aq bagi pinjam..lappy nie dah lame dah..dari abang long turun ker akak ipar aku..lepas ue turun kat aku plak..sekarang nie lappt nie macam nak hancos dah..aku dah cuak..kalo rosak aku nak gune ape untok online..rumah dah lah tak ader pc..pc rosak..dah berzaman..huhu..kene jage lappy nie baek2..

aku sayang lappy aku..walaupown die x der webcam..nasebb..aku bersyukor aku ader lappy..



ini lah lappy aku..walaupon edition lame..aku sayang kan ko..huhu..
*thanx encik google..


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.