feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, December 26, 2010
kesian kan?..

salam sume..penat nyer hari nie..hari nie baru rajen tulang tolong mak..huhu..b4 nie keje menghadap fb jerx..hari nie aku buat bnyak keje*hari jerx..hari laen pemalas sikit..nie pon sebab akak aku balik..naseb baek lah die balik..berdisplin lah sikit aku..tak lah keje makan tido jerx..huhu..


akak bawak anak die...*meste lah..adooiiyy..rindo dekat amirul dengan athirah.dah bape minggu tak jumpe dieorang..atleast rumah nie meriah lah sikit ader dieorang..kalo b4 nie dengor suare aku ngn abg de aku jerx..naek bosan...


hari nie amirul deman..panas gile kot..kesian die..so sebagai makcik yang bertanggungjawab..aku kene buat something..*nie pown kene suwoh..akak aku sowoh aku ambek daun bunge raye then ramas2..letak air secukupnyer..pas ue lap2 dekat seluruh badan amirul..*bukan aku y lap..huhu..

 comel kan die..*nie gmbo lame..aku tak jumpe gmbo yang pling latest lol...




tapi demam amirul still x okey..maken panas..so terpakse lah bwak pergi klinik..kesian die kene suntik kat bontot..huhu..after kene suntik maken btter kowt..


kalo dah sihat..boleh lah main2 ngan acu eak....main2 ultraman..huhu.. *macam budak kecik jerx..


a ah..jumpe pown..gmbo terbaru die..huhu..*tak lah terbaru sngat..hak3


amirul haikal bin zaharol..huhu..3 tahun setengah *kot..tak berape nk hensem dah..*tak de lah..maken hensem tau..!..


nie adik die..athirah batrisya..comel kan..hahaha...suke tersenyum..manis sangat..*suke camere..huhu..bakal model..hak3


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.