feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Monday, December 5, 2011
hello

assalamualaikum and hi !

hey ! me again ! hewhew. hari ni nak buat post pasal twitter ! yeah ! aku dah jadi addicted dekat benda ni. sapa yang tak ?

hari ni kecoh dekat TL pasal  #kaudahkenapa. dah jadi trending kot. semalam trending pasal PMR .argghh.aku sumpah cuak . tweets pasal #kaudahkenapa sumpah lawak2 . tapi ada yang macam kejam lah jugak .pasal kutuk2 .huisshh.aku tak buat tweet pasal tu tapi aku retweet je .haha. tak ada idea sebenar nya nak tweet pasal #kaudahkenapa.

kat Tl aku ade jugak pasal2 kutuk2 nie. huhu..redha je lah yang kena kutok tu..sabar ye. kat TL aku jugak penuh pasal budak sorang nie..miyyo azman.huisshh..sapa tak kenal dia kot *sincerely aku baru kenal dia.haha! budak nie popular kod.actually dia tak budak.dia tua setahun dari aku. f4 .

miyyo azman ! comel ! aku tau ramai yang admire dia..biasa lah justin bieber malaysia . to be honest lah aku selalu stalk twitter dia.haha. kesian dia selalu orang bash . biasa lah tu .diaorang jealous lah tu . aku pon dah terpikat kat dia.hansome ! biasa lah tu perempuan . for sure dia dah ade someone special. i'm not sure khadyjah fhatyah ni girlfie dia. tapi sumpah dia comel jugak .macam miyyo .

diaorang memang perfect !..



comel kan diaorang. punya lah aku geledah blog tyah ni.jumpe gak.comel !
 

justin bieber malaysia .

tyah ! comel nye dia.. i should called her kakak !



p/s:suka tengok muka diaorang ! comel sangat ! hehe ! aku suka stalk diorang ! kbye !




0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.