feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Monday, December 5, 2011
entah .

assalamualaikum and hi !

 hey ! tetibe nak buat entry dekat orang yang paling aku  sayang kat dunia ni..aku yang aku paling paling aku sayang. tak sapa yang boleh replace die dalam hati aku. sampai bila-bila kau sayang kan dia..dia lah yang paling banyak buat aku gembira tertawa. aku suka tengok dia tersenyum. kasih dia dekat aku tak pernah kurang satu pon.

 aku takut aku kehilangan dia. tapi aku tau. setiap manusia pasti nya kembali kepada penciptaNYA ..begitu jugak dengan aku..kita cuma menuggu masa nya saja.

aku tau aku banyak sakit kan hati dia..dia tak pernah tunjuk kat aku yang dia terasa dekat aku. dia selalu membahagiakan aku. selalu. setiap masa kami bersama. dan aku tak akan lupa sampai bila-bila

aku tau aku selalu abaikan dia. aku layan orang lain lebih dari dia. aku menyesal sangat sebab aku tak mendahului dia dulu dia lah satu-satu manusia yang aku paling rapat. yang tau isi hati aku. lebih dari segala-gala nya.

dia lah segala-gala nya dalam hidup aku ..adik sayang mak..adik tak mampu nak tunjuk kan nye macam mana. adik tak mampu nak balas jasa mak melahirkan adik dan menjaga adik sampai sekarang. adik akan cuba untuk membangga kan mak dengan ayah !


p/s:korang doakan keputusan pmr aku ye .terima kasih :B



0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.